Basketball 3×3— Da Strada à Olimpia

01 Introduzione

3×3 hè abbastanza simplice è flessibile per esse ghjucatu in ogni locu da qualcunu.Tuttu ciò chì avete bisognu hè un cercellu, una meza cortina è sei ghjucatori.L'avvenimenti ponu esse messi in scena fora è interni in lochi emblematici per purtà u basket direttamente à a ghjente.

3×3 hè una opportunità per i novi ghjucatori, urganizatori è paesi per andà da e strade à u World Stage.E stelle di u ghjocu ghjucanu in un tour prufessiunale è alcuni di l'avvenimenti multi-sportivi più prestigiosi.U 9 ​​di ghjugnu 2017, 3 × 3 hè statu aghjuntu à u prugramma Olimpicu, partendu da i Ghjochi di Tokyo 2020.

02 Corti di ghjocu

Un campu di ghjocu regulare 3 × 3 deve avè una superficia piatta è dura libera da ostaculi (Diagramma 1) cù dimensioni di 15 m di larghezza è 11 m di lunghezza misurata da u latu internu di a linea di cunfine (Diagramma 1).U tribunale duverà una zona regulare di a taglia di un campu di basketball, cumprese una linea di tiru liberu (5,80 m), una linea di 2 punti (6,75 m) è una zona "semicirculare senza carica" ​​sottu à a cesta.
L'area di ghjocu serà marcata in 3 culori: zona ristretta è zona di 2 punti in un culore, a zona di ghjocu restante in un altru culore è a zona fora di limitu in neru.I culori cunsigliati da Fl BA sò cum'è in u Diagramma 1.
À u livellu di basi, 3 × 3 pò esse ghjucatu in ogni locu;i fabbricazioni di tribunale - s'ellu ci sò aduprati - deve esse adattatu à u spaziu dispunibule, in ogni modu, Fl BA 3 × 3 Competizioni Ufficiale deve cumplettamente cumplettamente cù e specificazioni sopra, cumprese backstop cù u clock di colpo integratu in u padding backstop.


Tempu di post: 16-jun-2022