Dimensioni di a corte

Dopu assai teste, pilotu è raccolta di dati, u campu di ghjocu prupostu hè un rettangulu chì misura 16m x 6m metri per doppiu è triple, è 16m x 5m per single;circundatu da una zona franca, chì hè un minimu di 1 m da tutti i lati.A lunghezza di u tribunale hè un pocu più longu di u tribunale tradiziunale di badminton 13.4m, questu hè duvuta à u fattu chì u tribunale AirBadminton hà una zona morta di 2m in fronte di u tribunale per incentiva i manifestazioni luntanu da l'area netta, chì vi farà. porta à un megliu rendimentu di volu AirShuttle.E dimensioni di a nova corte assicuranu chì l'AirShuttle resterà in ghjocu più longu è e manifestazioni seranu più divertenti.I posti chì sustenenu a reta sò posti fora di ogni linea laterale, è ùn deve esse più di 1,0 metru da ogni linea laterale.

■ Quandu si ghjucanu nantu à i campi di erba è di superfici dure, i posti sò 1,55 m in altitudine da a superficia di u tribunale.

■ Per a superficia di sabbia, i posti sò 1,5 m in altitudine, è a cima di a reta da a superficia deve esse 1,45 m à u centru di a corte.A ricerca hà dimustratu chì calendu a reta à 1,45 m, l'errori sò stati ridotti è i manifestazioni sò stati allargati.


Tempu di post: 16-jun-2022